tonia §§

shit vad fin text !
älskar dig skit mycket och det är sant att vi inte träffas lika mycket och vii måste värkligen göra nåt åt det för vi har ju jävligt kul när vi är <3 och du kan lite på mig och jag vet att jag kan lita på dig. du är värkligen som en tvilling och kommer alltid vara det för mig ! och vi har bästa minnen som vi aldrig får glömma! du är min bror från en annan mor § jag kan inte beskriva dig med ord det går inte för du är fan den bästa och när du slutade så saknar jag också när vi jobba tillsammans på matten haha och vi jobba där ute när lärarn kom och du gömde dig brevid skåpen och jag dog av garv! haha. jag saknar allt vi gjorde när vi börja va i skolan hade så jävla kul på alla raster och allt du är min älskade tvilling, jag har sagt det förut och jag menar det värkligen. vitvå♥
du är den älskadetonamöken och jag fisen § haha alltid! du är allt för mig och jag hoppas du vet det för det finns ingen bättre än du , du är den du är and i love it ! shit kommer ihåg  vid bussarna och vi sprang upp och ner till varje busshållplats men tillslut fatta vi att vi kolla på en annan dag xp haha asså våra minnen är oförglömliga som du sa.
ring mig eller sms så vi får bestämma, sova över eller nåt §§§

 Jag finns alltid här för dig och det finns inte ord för att förklara dig tvilling!  

tvilling♥tvilling
alltid ♥


/Lisa

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: Tack så mkt! Din är också riktigt fin! :)

2010-09-30 @ 22:08:47
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0