seg dag .

idag har vart den segaste dagen på länge!
först åkte vi båt från sandhamn till vaxholm och kom fram dit typ 11, och alla va skit hungriga men allt öppna typ 12 så där vänta vi en timme på en pizzeria/hamburgar ställe och där åt jag baconhamburgare, good frkost xd sen åkte jag och erika buss hem från vaxholm för vi trode att det gick snabbare än båten och sen kom vi hem och kollade på tv. efter det så har jag pluggat spanska för har prov på onsdag -.- sen sov jag i en timme och är fortfarande trött och seg.
men igår va vi ju på sandhamn det va skit kul men kallt! det va viamare dag där typ så man fick åka gratis rib båt och allt det va skit kul! har aldrig gjort det det gick jävligt snabbt och så blåste det också så det va skit mycket våger! och vi satt längst fram och där hoppa det mäst,
snart ska vi äta tacos mmmmm! skit gott!

först satt vi bak i 5 min sen bytte vi med nåra och satt fram i 20  min typ xd




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0