Sandhamn nu och det blåser inte lite , fa...

Sandhamn nu och det blåser inte lite , fan storm ;s är har med kusin och lite sånt snart ska vi gå och äta på Sandhamns hotellet Nice är sköt hungrig, idag kom vi bit vig 12 halv 1 typ då va vi tvungna att gå promenad -.- men de va rätt kul för det va ju skog och rätt dimmigt så vi skulle spela in en skrekfilm xd haha jag filmade Mattias Simon och Sebastian och Johanna spelade jag filma , ni kanske får se den sen, sen gick vi och bada , och nu har jag nyss klätt på mig och Sminkat mig ;p Shölölö Ha det braaaaaaa §


Kommentarer
Postat av: vendela

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en ny, fin klänning från Bik Bok. Var gärna med och tävla. Är du inte intresserad ber jag om ursäkt. Kram!

http://justvendela.blogg.se/2010/september/tavling-1.html



puuuuuuuss

2010-09-26 @ 13:26:22
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0