lisa sellin ♥

även kallad som min tvilling & bästavän.
Jag älskar dig grymt mycket och saknar verkligen
att inte kunna jobba med dig varje dag i skolan typ som på matten (a)
 i slutet var vi ju varje dag i skolan.
men det blev bäst att jag byte, jag pallade inte mer, du gjorde så
att jag pallade dom sista dagarna jag var kvar där.
Vi ses inte lika ofta längre, det är nåt vi måste ändra på
våra minnen tillsammans är oförglömliga, alltså allt vi gjort tillsammans
är minnen jag aldrig glömmer, även om det är dåliga & bra.
Jag litar på dig upp till 110 % & hoppas du vet att du kan lita på mig.
Jag finns här dag som natt för dig vi bor ganska långt ifrån varandra
men whaaaaaaaaaatusay det finns ju bussar ellerhur ;) ?
ingen som du keep on beeing you du föddes för att vara du & ingen annan.




/ tona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0