yes

vet inte
aja.
idag efter skolan va med hanna hanna tessan och pernilla vi gjorde typ ingenting åt bullar, wtf det är ju bulldan ?
sen har jag gjort spanska läxan och sen så har jag kollat på tv typ
just nu sitter och lyssnar på musik och imorgon är det sovmorgon §§§
ajuste idag på syslöjden fick jag fan damp för vi stickar ju och ska sticka mössa sen när jag börjat så har jag gjort fel typ ibörjan och sen så hade maskan ramlat av så fick ta bort allt och göra om -.- och då han jag göra ett varv och sen fråga jag om jag fick ta hem då sa hon nej jag tycker inte det för det har inte gått så bra på lektionen och då kanske du gör fel hemma.
AHhhhhhhh, j'vla tant :@

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0