shena

har stickat.... thöhöhö
stickar vantAR nu först börja jag med mössa sen faila jag och skulle börja om och då blev det för svårt så gjorde halsduk som bara va räta maskor (dom enklaste) sen när jag hade gjort nåra varv sa hon du vet väll att det där är bara ett G, på provlappen gjorde du ju bra så jag tycker du ska satsa på nåt annat. så jag tog bort allt som jag gjort och börja på lovikavantar. och det är inte så svårt det är också bara nästan räta men med 4 stickor...
kul och veta va?
nej inte specigelt.
men nu fick ni reda på det. snart ska jag kolla  på svenska Hollywood fruar.

Min blogg har blivit tråkig.

man kan säga att den är rätt gammal,


Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0