på drift



nanana...

Te-te-telefonen, har inga pengar på den,
försökte ringa hemifrån men ingen svara,
så om du hör mig nu, så baby ring tillbaka,
längtar baby, jag blir nästan rädd,
för det var ett tag sen vi träffades,
åh det var nice, kändes som paradise
det var life och jag var high
det var het mode, jag vill ha mer mode,
jag kan inte råför det, det bara e så,
så ring mig baby om det e mode,
typ som om jag räknande,
3 2 1 0, baby bara let´s go,
börjar bli ganska trött, i alla fall rätt sååuu,
ser bara solen brinner,
shit mayn jag tror det ringer lets gooo


M.Sakarias
Hon är trubbel, hon är strulig men het som juli,
månad förvånad om jag får se mer utav dig.
kanske hon var involverad i mig, men lev för stunden,
le för stunden, kolla mot himlen ta del av stunden.
Hon log, hon kisa med ögonen,
vaknade upp i lutande tornet i pisa.
vi skildes åt, försökte fly fort,
gick till närmsta kiosk o köpte vykort.
ringde hem, jag e på drift i europa,
hälsa lina allihopa.
Acceptabelt bara --- kan,
vart borta ett tag,
många dagar försvann,
starta i köpenhamn och tog tåget,
tror jag blir borta resten av året.





lyssna på texten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0