snart (om ni vill veta, läs)

kommer alla tyyyp.
har inte alls lika ont i nacken ;p det är räääääääätttt bra. men det är nog för att jag var hos en kiropraktor (stavning?) våran granne är det ;o thihhih. jaja, och vi fråga va det va och han visste inte men han gjorde lite typ att jag skulle hålla upp armen och han tryckte så skulle jag trycka mot han och jag klara det inte eftersom jag hade så ont i nacken och i armen typ men sen tröck han nån stans på min rygg och då klara jag det sen (?) rättt awsuuuuuuuuuuuumm :D
thöh . om det inte va bättre än 60% imorn skulle jag komma tillbacka ;P höhöhö.
snart kommer alla och det är lördaaggg § § § §  WII


okej nu ska jag sluta skriva om min nacke ;P


LIsa




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0