11fte

Inlägget idag. good. Är så sjukt trött.. konstigt nog för jag och vendela somnade ju rätt tidigt, menmen. Ska kanske läsa ''Hur kär får man bli'' fick låna den av Hanna (s) över höstlovet, så nu ska jag börja läsa. Jag kommer säkert somna med boken i ansiktet, men ska inte försöka, Haha. Och vet ni var jag ska praoa? På jc, det kommer bli skit kul tror jag! Egentligen får man inte praoa där men jocke känner någon som jobbar där, så det kommer nog bli kul!
I Täby centrum ska jag göra det ;P på påsken någon gång. Kom dit då! :D hahaha.

jag vet inte xd

pusseN

Kommentarer
Postat av: Hanna

så du fick jobbet till slut, då får man väl komma och hälsa på dig någon dag så kanske man får rabatt haha ;) <33

2010-11-02 @ 14:51:25
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0