snart ska jag sova

börjar bli trött nu. imorgon är det morsdag (: then i gona give a present to muma :d gooood english ;)
okeej now this inlägg gonna bli om english :D godgod!
hope you anderstand ;) tomorrow i gona go to gröna lund with vendela and alexandra <3 its gona bli fuun! and i lengting. its one sak that i dont like on grönalund its the spökhus hahahah och nu årkar jag i inte mer... men ni tycker säkert jag e chikeen :P men har bara gått där engång innan och det va för skit länge sen när jag och vendela och pappa va på grönan och pappa våga inte. och vendii hade redan gått innan då och jag typ börja gråta och all!! HAHAHAHAHHAHAHA
japp. + att det kostar extra så det kan man skylla på ;) haha
så ni vet ni om vad jag tycker om spökhuset ;)
men nu ska jag nog sova
godnight ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0