RIP

nu har jag vart så klumpig och tappat min kamera i vatten tunnan :( jag skulle göra rent i ''polen'' och sen så försökte jag komma åt med den där rengörsaken på andra sidan att jag tog ner handen i vattnet och såklart så höll jag min kamera :((   jag är så klumpig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:((::(
och såklart precis innan lägerskolan !AHHHH.  men sen så har jag vart sugen på att köpa en systemkamera och igår så tog hanna med sin kamera så tästa jag den och det är skit bra. så är sugen på att köpa en sån. men sen så sa jag det till mamma och hon sa. ja det kan du väll göra. sen så skynda jag sätta mig vid datan och kolla runt vilken som var billigast. sen hitta jag en och då sa jag till mamma oCH då sa hon. ja va bra då kan du köpa den när du kommer hem från lägerskolan. då så sa jag nej vi kan ju köpa den nu så kanske den hinner komma innan lägerskolan (aa)?
neej den kommer nog inte komma innan..........
ahh, vill ha en nununununununu :)
HAHAA
JAPP  nu fick ni reda på lite ;) haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är allt klumpig du!

Men d behver ju inte köpa exakt en sån som jag har det finns ju andra som är bra och billiga, hahah.

2010-05-15 @ 12:23:17
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0