lägerskola

heej.
har haft det skit kul på lägerskolan. nu ska jag försöka skriva om det mästa ;)
för när vi åkte dit med bussen tog det 4 timmar då så såg vi film och sånt. sen så skulle vi direkt på ett studiebesök som va rätt jobbigt för man ville ju bara komma fram till vandrarhemmet. men vi har vart på ungefär 2 studie besök perdag-.- det va rätt jobbigt men man fick lära sig en del som var rätt intresannt. varje dag så satt alla 1 timme och skrev dagbokoch skulle rita en bild om dagen. och  det måste man. och vi la oss typ kl halv 12 varje dag och gick upp kl 7 varje dan så man va rätt trött på dagarna. sen så hade vi en kväll då vi grilla korv och hade det soft och vissa körde gittar och sånt. sen igår så vare fest och har fan tränningsvärk nu för vi typ hoppa med musiken typ varje låt :P
haha.
påvägtill borghamn
mona och josse på bussen
hade lite tråkigt på bussen :P haha
i tessans hanna s och nillas rum så vare nån källare som va skit läskig och lång som vi gick in i haha
det va gammla skåp där också ;o
vårt rum. det va 2 EXIT skyltar som läs skit starkt så man kunde nästan inte sova -.-
snyggast;)<3
anna :d
vi såg en lax i vattnet
cool bild på ellen men hannas händer :P
anna o siri :D
jag o anna <3
jag o hanna <3
alla tjejer i klassen (:
tessan och anna
hanna nilla karin
så nu har ni fårr rätt många bilder ;)
videor kommer imorgon.
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha är jag inte snyggast!!! :) <33

2010-05-21 @ 22:58:33
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0