ingenbloggning....

.. har inte kunnat blogga  för har dansat hela tiden x) hahahahaha asso har haft två dans shower. först kl 12 så börja sway showen men antonia och nilla. sen kl 3 så vare den andra dans showen kl 15 med hanna o hanna. det va kul båda danserna med sway dansen sluta kl 2 ingefär sen så åkte jag till tibble.
imorgon är det läger skola :D  wihooooooooooooooooo! det kommer bli skit kul! alla skulle typ ta med sig vatten ballonger och godis och allt :) man får typ inte ta med sig mobil men hell no jag tänker ta med den iallafall ;) haha.
kommer ju då inte bli nån bloggning om det inte finns Internet där :P HAHAHHA som jag inte tror det finns för kommer ta med mig ipod touchen,
johanna kusin <3
pippi dansen. :)
jag hanna och hanna ligger ner ;)
haha, tröjan åker upp ;o
och outfit :P
//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0