dansuppvisning

åhhhh vad jag älskar att stå på sen :P hahahah men det är så kul. det är en speciell känsla man ser inte publiken det är bara svart man ser strålkastarna på en och känner lukten av röken :) haha det är nåt som verkligen pirar i magen 1 nr innan. kom hem för ett tag sen har ätit lite mackor och duschat ur all hårspray och topering. men nu har jag fått ut allt.
är ganska trött nu så kommer nog lägga mig rätt tidigt ikväll.

låten som vi dansar till:
hårert och sminket
håret när jag tog bort alla hårspännen
outfit
//Lisa♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

du hade ju inte koftan på dig

haha det borde vara jobbigt att borsta ur det :)

2010-05-22 @ 11:20:21
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0