3 h engelska plugg -.-

är skit trött nu för har pluggat typ 3 h. ungefär. mamma sitter och typ förhör mig på verben sen så när hon sa på svenska så ska jag säga på engelska sen så skulle jag tästa att säga dom på svenska... gisssa hur det gick!
HAHAHHAAHHA. omg det gick dåligare på svenska än på engelska :S haha. aja men sen fråga jag nu om jag kunde ta en paus gissa vad hon sa då... ja men då kan du ju sitta och skriva in verben på datorn.. då slipper ju du inte tänka så mkt... asso fyfan! så nu ska jag egentligen skriva in verben på datan-.- jobbigt!!!
men så har jag läst min bok också som är skit bra :D tillsammans :P haha alla har typ läst den menmen.
nu ska jag fortsätta plugga och ha SÅ KUL! :D!!
NOOT
förut när jag låg och sola (:

Kommentarer
Postat av: Hanna

3h?! jag plugga typ ingenting, hehe :)

2010-05-13 @ 10:12:21
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0