hemma

heej.
sorry för inte skrivit nått idag :/ har inte kunnat fört jobba jag och gick upp halv 8 sen kom jag hem vid 4 och då fixade jag iordning mig till en fest typ det va en pappa som fyllde 50 år. där träffa jag Sofia N. Hanna W. och ttvå till som jag inte träffat förut som hette Anna och josephine. Det va nicee :D
Nu ska jag kolla på nån film vet inte riktigt vilken men nån.
juste tappa mobilen i toan :/ hahaah jag hade den i fickan och då föll den ut. hah då ropa jag på dom andra och sen fick jag  panik och typ snälla gör nått och sen tog sofia upp den :P HAHAHHAHA tack sofia <3
mobilför tillfälligt. den dampar och stängs av utan att man gör nått :/ skit jobbigt
Lisa

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, tur att det inte va något i toan för det va det väl inte...? :)

2010-06-19 @ 11:30:15
URL: http://hannaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0