dålig uppdatering :/

har typ inte skrivit på 3 dar. sorry  :(
men jag har inte kunnat skriva för att iförre går var jag med hann och i går var jag med vendela och alex :P
I lördags sov jag över hos Hanna (sj) vi typ kolla på film och bara tog det lungt.  det va sköönt sen senare så stack jag hem och bytte om dushade och allt. efter det så åkte jag till täby och mötte upp vendela och alexandra. vi gick runt lite i täby centrum och jag köpte en skjorta typ bild kommer nån dag och en mascara :D. men sen åkte vi hem hyrde film final destination. Den va sådär. man fick se hur typ massa folk dog och så.. men vi badade också i ''tunnan'' den va skit skönt. kollade också på rec :D haha.
bilder kommer har inte kameran just nu :P
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0