trött

Är skit trött! i veckan och halva förra veckan så har jag somnat sent och behövt vakna runt 8-10 tiden -.- skit jobbigt  så nästa vecka när jag åker till spanien med pappa, vendela och alex <3 :D så ska jag SOVA, haha fast vill ju ändå inte det. aja.
idag har jag läst i min älskade bok.  som börjar bli bra nu..
idag när vi åt middag ute så vare ett film sak asså kameror och sånt det kommer typ sändas ett pogram på 5an nån gång senare och det handlar om typ några ''ungdommar'' som man får följa eller nåt sånt. men iaf dom såg vi då och när vi körde mini glof (hehe) så kom alla dom och skulle spela in när dom typ körde mini golf;s haha
coolt va? ;P haha nu ska jag sova guuuuudnight
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0