DAG 01-EN PRESENTATION


Jag heter Lisa kristina sellin och är född 10 september, 96.
Jag bor i Täby, näsbypark och har bott här sen jag va tre typ.
Innan det bodde jag i svininge det vet jag inte varför men det gjorde vi xpJag heter kristina fär mamma gör det och Lisa kom min pappa på (?)
Mina föräldrar är skilda och vist kan det va jobbigt, och önskar ju självklart att  de skulle vara tillsammans igen men ändå känns det inte så konstigt att de inte bor ihop fast det är väll för det har vart så i ungeför 4 år xp.
Nu går jag på dans 3 ggr. i veckan och ska kanske börja tävlings dansa med nåra andra tjejor, jag började med det när jag va 4 tror jag. När jag va liten gick jag på Tennis, Cirkus, aa det typ.
Jag gick på dagiset flugsnapparen och sen norskolan och nu näsbyparksskolan, den är väll okej den skolan men jag vet att det finns bättre och så men orkar lixom inte byta för det är bara ett och ett halft år kvar typ eller nåt innan man börjar gymmnasie, och har kompisar i klassen också, sååå.
Det bästa ämnet jag är i är det nog engelska eller nåt, jag hatar inte syslöjd, men ibland kan det va lite små tråkigt, idrott kan va kul fast det hatar jag inte heller.
Jag hatar mitt leende thaha så jag försöker att typ skratta med halvöppen mun (hahawhat?)Jag själv tror jag att jag är posetiv för det mästa, om nån är taskig mot kommpisar tex. så säger jag ofta till vad jag tycker och så. I skolan så suger jag nejmen nu försöker jag satsa mer en vad jag gjorde förut, inte för det går bättre på prov dåråå,  men går ju i 8:an och får betyg.
Älskar att måla naglar fast inte lika mycket att ha på det, Sminkar mig varje dag och gillar inte så mycket örhängen på mig själv fast ibland, jag har märkt att jag gillar att sminka andra och sånt ;p
Tittar på Deasperate Houswives nu 3dje sesången och ilöve! så sjukt bra innan kolla jag på gosip girl också men har lixom gillar dh mer.


De va lite om mig och lite onödiga saker menmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0