DAG 04-MINA VÄNNER

jag har flera olika vänner som jag ♥. Men  oftast finns det ju de hära bästa vännerna. och dom som jag är mäst med är ju Tona och Hanna, och sen i klassen så har jag ju andra vänner som jag också gillar men har känt eller lixom vart mäst med hanna och tonia. jag vet att man inte är mer bästis för att man vart med en mer än en annan men kan inte förklara.


Jag har svikit Hanna många gånger lixom från femman och Hanna är så sjukt stark och en person som jag älskar sjukt mycket!!! hon är värkligen värd guld, Hon är väldigt rolig och får mig att skratta typ hela tiden <3

 

 

Tona gick ju i samma skolan som jag i 4 (tror jag) till 7an. tycker det är synd att hon bytte efter som vi va så lika och hade sjukt kul tsm.
Saknar henne ofta eftersom vi inte träffas varje dag längre. Tona berättar jag allt för vi är lixom tvillingar.
älskar henne också sjukt mycket! <3


Sen 6 (tror jag) till slutet av 7:an var det väldigt mycket bråk, den tiden både saknar jag och tycker det är sjukt skönt att det är över! Nu önskar jag att jag va som jag är nu, bryr mig inte om vad andra säger, och säga emot och säga vad jag tycker. Men nu tycker jag somsagt att det är skönt att det är över!

 

nu fick nu veta lite om mina bääästisar och om hur de va förut ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0