världens bästa tonia här

hihihihi yes that right :)
nu ligger vi i lisas säng.
kan misstolkas men neeeeeeeee vi ligger framför datorn & kollar massa fjortis bloggar.
väldiiiiiigt fun. snart ska v typ se tv eller film eller nåt. Vi skulle ner till shell ( den vid motorvägen ) en jävla bit dit men kul var det haha vi hade typ 20 vattenballonger & skulle kasta på bilar men faila & det ändå jag träffa var en katt. Förlåt katt älskare jag hatar katter. nu kollar lisa bilder & vad vet jag kanske kommer nån bild imon som lisa tagit. var även i täby idag & lisa köpte en H tröja på gina en svart som jag har mihihi, nu är vi mer tvillingar. Visste ni det eller ? Jag & Lisa är tvillingar bara bröder från olika mammor, yesitstrue. hejdå fula söta snygga säxiga äckliga korta långa lagom emo fjortisar hårdrockare dumma snälla läsare. HADETBRA BIIIIIIIIIIITCHES.

thihih the end
juste det här är jag.

/ tona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0